Merve_42_ Benzer bir hastalık yaşadık el ayak hastalığı. Dediğiniz şekilde bazı yerlerinde kızarıklıklar çıktı ağız içi yarası falan doktor el ayak hastalığı dedi araştırınca 6. Hastalıkla benziyordu biraz zorlayıcı bir hastalık eğer ağız içi falan yarası yoksa daha kolay atlatılır. Yayılma ihtimali var bence başka bir doktora daha gidin.