Cansubbk Merhaba kızlar molfix kullanıyorum memnunum ama artk degiştirmek istiyorum baby turco kilot bez fiyatı gayet uygun kullanıp memnun olan ve tavsiye eden varmı ?
Deletedmom9 Cansubbk Yeni çıkan yeşil paketi kullanıyorum çok memnunum. Emiciliği yüksek taşma falan yine oluyor ama çok nadir.
Rules Cansubbk denemek için baby turco doğadan almıştım bi çok bez denedim en kötüsüydü çok sert dışı kalın kağıt gibi lastikleri falan da sert heryerini kıpkırmızı yaptı bebeğimin
Drkalpp Cansubbk ben de molfiks kullanıyordum da değiştirmek istiyorum sleppy külot bez aldım bel lastiği çok sıktı bi beden büyük almama rağmen
Pamuk_seker Cansubbk bende kullanıyorum memnunum normal olandan sizma tasma olmuyor bazen cok doluyor uyaninca islaklik olmuyor pislikte