Woody YeldaKuzey trendyoldan bir şey almamaya çalışıyorum. İndirim de pek olmuyor. Hepsiburada, amazon takibindeyim
YeldaKuzey Kabakcekirdegimiray bende baktım şimdide sanki fiyatlar şişirilmiş gibi pek bi indirim yok magazalardq dha ucuz
Blknss12 Woody merhaba amazonda kargo ücreti nasıl oluyor? Ya da gümrükteb geçen ürünler için ekstra bi ödeme yapıyor musunuz?
Kabakcekirdegimiray YeldaKuzey molfix Bez alıyorum sürekli. normalde 90 liraya falan düşerdi. Şimdi 108den 107ye düşürüyorlar. Allah razı olsun ne diyelim
Woody YeldaKuzey tabi oluyor. Kitap ve bez alıyorum ağırlıklı.. Ankarada falansanız birkaç saate bile geldiği oluyor. Diğer şehirlere genelde ertesi gün ulaşıyor
Melisasbasi YeldaKuzey Çanta,BB krem, Kemer, Kizima kiyafet 😂 Parfüm ise baslicam da ondan aldim hep lazimdi 😍
YeldaKuzey Melisasbasi hayırlı olsun canım güle güle kullanın bende avize aldım 3 tane koridor ve salon için 50₺ tuttu 😂 bebek nevresimide bakıyorum bulamadım güzel bisey
Woody Blknss12 amazon Türkiye’den alıyorum. Vergiden sonra yurtdışı alışverişini kestim. Oysa o kadar güzel oyuncaklar var ki
duru_20 YeldaKuzey xiaomi vacuum mob robot süpürge aldım kendime almıştım 3ayn önce şimdide anneme aldım 🥰🙏🏻