Mlkbsr benım oglum kolık bır bebektı o yızden bız doymuyor dıye mama verdık emmeyı bıraktı ılk aylarda bızde mamaya basladık doktoru sakın mama vermeyın dedı ama mecburduk tam hatırlamyrm ama ayını sonra bız kecı sutune basladık yarısı kecı sutu yarısına yakın su eger kabız yaparsa zeytın yagı bende cok korkuyorduk kararsızdım ama mamayı verırken agladıgım bıle oluyordu içindekıler hıc uyu deıl dedı doktorum suanda 14 aylık ılla yatarken kalkınca bırsey ıcecek yoksa aglıyor dogmuyor