Bebeğim 9 aylık emmeyi 6. Ayda bıraktı 1 ay sağarak verdim 7 ay anne sütü aldı sağdığım sütü de içmeyince bıraktım sağmayı her türlü mama denedim denemediğim mama kalmadı hepsi çöp hala alıyorum belki içer diye ama çok az içiyo kayınpederim keçi sütü bulmuş keçiden sağılmış bir saat kaynattım 25 cc kadar denedim alerjisi var mı diye onu içti bebeğim alerjisi yoksa vermeyi düşünüyorum severse acaba hata mı ediyorum mamayı bir türlü sevemedi