Birgaripanne Merhaba arkadaşlar, kızım 4,5 aylık. Gece uykusuna geçerken dalamıyor bir türlü ve ağlıyor. Yaklaşık 1 haftadır bu şekilde. Gündüz çok şükür bi sıkıntımız yok. Gündüz kolay uyuyor. Gece uykusuna yatırırken neyde hata yapıyorum? ( sallayarak uyutuyorum park yatak hamak ayak o an için hangisi uygunsa)
DefneRana3881 Birgaripanne bizdede aynı sorun var canm sabaha kadar uyuyamıyoruz maalesef ataktan kaybaklanıyor