Dün 9ay kontrolüne gittik. Sonuç kansızlık ve B12 eksikliği. Kan damlasını hiç sevmiyor hep püskürttü yada anladığı an ağzını kilitledi. Daha düzenli ve ısrarlı kullanmamı söyledi doktor. B12 için ise ocean methly önerdi. Moralim çok bozuldu😪 Bu durumu yaşayan var mı