Gamze1401 sağlıkçıyım. Emziriyorum doğum izninde olmama rağmen ocak ayında vuruldum hastane içinde bir sürü hekime sordum arasında bir kişi bile olma demedi .. şüpheye düşseydim olamazdım.martta işe başladım. oldum ve sorun yok . İyi kide oldum hastane içinde bu kadar vaka varken koruyor buna inanıyorum..