ilknur_acr94 Sağ göğsümden 30 bile çıkmıyor. Neler yaptınız arttırmak için, işe yaradı mı nolur tavsiye.
Mmkb1 ilknur_acr94 az süt gelen göğsünüzün üstüne mi yatıyorsunuz acaba. Önce açken az olanı emzirin sonra dolu göğüse geçin. O göğsü ilk verin benimde sağ göğsümde süt azalmıştı üstüne yatıyormuşum uyurken. Yan yatınca arttı çok şükür.
ilknur_acr94 Mmkb1 üstüne yatmak derken genelde hep yan yatarım. Yan yatınca illaki göğsümün üzerine denk geliyor
Ogullarinaasikanne ilknur_acr94 benimde öyle canim sag da daha cok o gogsum daha da büyük hatta sol da daha az hep oyleydi 9.5 aylik olduk sorun yok şükür ✋🥰
ilknur_acr94 Ogullarinaasikanne merhaba bu benim soruma pek cevap olmadı. Ben çözüm arıyorum. Orada süt yok neredeyse
Ogullarinaasikanne ilknur_acr94 onu az emziriyosunuz o zaman her zaman ilk onden onu verin ki kanallariniz acilsin sonra diger göğsünuze gecin. Ben mesela pozisyon olarak sag göğüs emzirmeyi daha seviyorum daha rahatım. Onu genelde daha sık veririm.
Dilos01 ilknur_acr94 benimde sağda çok masallah sol az genelde sağı veriyorum acaba ondan mi 🙄sol ucu ufak Biraz 5 sağ ise 3 solu veriyorum
dertlikerkenez ilknur_acr94 şöyle düşünün her insanın bir ayağı diğerinden büyüktür. Yüzde yüz simetri bulunmaz. Demekki o göğsünüzde süt kanalları daha az ya da daha az açıldı. Benim sagdıgım zamanlar sağ göğsümden 30 cıkıyorsa soldan 5 çıkardı. Solda az süt var diye reddetmemesi için hep önce solu emzirirdim.