Sevgi21 Merhabalar kızlar kızıma oda yapmayı düşünüyorum siz kuzunuzun odasını atarmisiniz nasıl bı model seçtiniz memnun musunuz nerden yaptırdınız 🥰
gamzeligamze Sevgi21 Yatağını, şifonyerini ve komodinini Ikea’dan aldım, istediğim büyüklükte bir dolap bulamadığım için dolabını yaptırdım, oyuncak dolabını ve kitaplığını Trendyol’dan aldım.☺️
Durukusunannesii Sevgi21 https://vm.tiktok.com/ZS39JuR6/ Benim fotoğraf yok ama video var ben hepsni ayrı yerden aldım cnm
gizemito Sevgi21 Biz mobilyadamoda sayfasına yaptırdık. Çok memnun kaldık. Bebeğim erkek ama fikir olsun size diye paylaşayım. 🥰 https://imgyukle.com/i/aALYBs https://imgyukle.com/i/aALNXc https://imgyukle.com/i/aALTSb https://imgyukle.com/i/aALaMQ https://imgyukle.com/i/aALLnt https://imgyukle.com/i/aALOeR
Sevgi21 gamzeligamze ben bayag kararsız kaldım oda baktıkça bu olsun şu olsun diyip duruyorm napcagimi bilemedm nurdan yazıyım belki beğendiğim modeller olur diye🤷
gamzeligamze Sevgi21 Valla ben hepsini takım almadım bütün eşyalarını zaten beyaz tercih ettiğim için uyumsuzluk yaşamadım ☺️
Durukusunannesii Sevgi21 normal tekli yatak boyutunda canım tekli bazam vardı onun yatağını kullandım hatta 🥰
gamzeligamze Sevgi21 Aldığım ürünler bunlar 🥰 Fikir olsun ☺️ https://imgyukle.com/i/aAHBRA https://imgyukle.com/i/aAHgCo https://imgyukle.com/i/aAHhiU https://imgyukle.com/i/aAHX6j https://imgyukle.com/i/aAHitH
Sevgi21 https://imgyukle.com/i/aAasqP https://imgyukle.com/i/aAahoe https://imgyukle.com/i/aAaB0q https://imgyukle.com/i/aAaiLN benim kararsız kaldığım modeller nasıl durur bilemedm🤷
Bebegim_28 gamzeligamze aldığınız yatak kaç yaşa kadar kullanılıyor acaba bende çok beğeniyorum o modelleri 😊
Zeynepalya_ve_annesi Biz normal beşik aldık birtanede park beşik yatağı dolabı şifonyeri beyaz şimdi 16 aylık montessori yatak yapıcaz eşimle nasip olursa yazın 2 yaşında olucak odasını ayırcaz
Sevgi21 Zeynepalya_ve_annesi ben hata yapıp sepet beşik aldm kafasını çarpıp duruyo daha 9 aylık çok deli uyuyo🙄🙄 ondan tek çözüm oda yapmak
Begum26 gizemito benimde oğlum var Ankara’da gezdik ama pek güzel bulamadık sizinki çok güzel olmuş ne kadara yaptırdınız acaba
Zeynepalya_ve_annesi Sevgi21 https://vm.tiktok.com/ZS3QabHJ/ buda kızımın odası 3 cocuk olunca anca yaza abi ve ablasının odasına geçicek şuan bizimle aynı odada ❤️
Zeynepalya_ve_annesi Sevgi21 https://vm.tiktok.com/ZS3Qtykn/ buda büyük cocuklarımın odası biri 8 biri 10 yaşında