mrveefe12 Selam kızlar bebeğim 3 gündür sürekli ıkınıyor ama kaka yapamıyor gaz damlaları işe yaramıyor öneriniz varmı rezene veriyorum zeytinyağı ile masaj yapıyorum az da olsa gaz çıkıyor ama yetmiyor
ErkekkAnnesii mrveefe12 anne sütü alıyorsa 10 gün normal canım ıkınması gazdan da olabilir kakası yoktur belki doktorunuza danışıp probiyotik ve gaz damlası önerisi alın iyi gelecektir inşallah ama düzenli kullanmakta çok önemli bebeğinize rezene mi veriyorsunuz siz mi içiyorsunuz
Selin-34 mrveefe12 kaka yapmayan bebekler için uzmanlar mamasına veya anne sütüne günde 1 çay kaşığı zeytinyağ öneriyor
CigdeminMevasi mrveefe12 bebeğin çok küçük rezene verme bnce benm kızımda kolik bir bebekti her gün ılık duş aldırıyorduk karnına bacaklarına beline masaj yapıyordm ve sıcak bez ısıtp karnına koyuyordm dha rahat oluyodu
Mmkb1 Nurse harvey şurup ve biogala damla . Özellikle biogala harika patır patır yapıyor afedersin. Çok kıvrandığında ikisini de veriyordum.