Tuba01 ben ilk grip sandım koku ve tat kaybı oldu sonra ailem pozitif çıkınca onları uzaktanda olsa görmek istedim yokuş yukarı annemin evi gittim gördüm terledim üşüdüm o gün kemiklerim ağrıdı bi düştüm dahada kalkamadım bol bol dinlen kendini yorma bi anda dünyam altüst oldu eşim istanbul dışındaydı ailemde yardıma gelemedi bi üşüyodum bi terliyodum kemiklerim ağrıyodu bebeğim hep ağladı hiç durmadı aç olduğu için çünkü hiç bisey yiyemiyodum 10 gün kabus gibiydi 4 yaşında kızım sabah acıkmış ağlıyo yardım istedim 2 kişiden yardım etmediler babamın karantinası bitmişti ama o çok ağır atlattı o halde bana ekmek alıp getirdi ne varsa insanın annesinde babasında var gerisi hikaye Alkah komseye göstermesin herkese şifa versin 😭😭😭hayatım boyunca unutamam resmen kabusun kabusunu yaşadım 😭😭😭