Tuba01 geçmiş olsun bende de koku kaybı olmuştu koku yoktu ama tad vardı ağrınız öksürüğünüz yoksa kendinizi izole edip bol su , portakal mandalina, düzgün beslenme ile geçer gider inşallah. Ben daha ağır atlattım öksürük halsizlik nefes darlığı vardı ıhlamur bal ikilisiyle şükürler olsun atlattım