Minik_mucizemm Kızlar bebeğimin ayak baş parmağı hafif sismisti kenarındaki tırnağı kesim derken kanattım napmam lazim nolur cevap verin bisey olmaz dimi mikrop falan kapmasından çok korkuyorum😥
ErkekkAnnesii Minik_mucizemm canım sakin ol bişey olmaz her annenin başına gelmiştir birde fazla akar bebeklerin kanı bu arada çok kesik değildir heralde dimi oraya temiz bir pamuk koyun geçer hafif bastırın kanı akmasın diye ama parmağında ki şişlik neden di peki doktora gösterdiniz mi