Askbocugu5_ benim yaşadığım bir durumdu diyet yapmama rağmen geçmiyordu, her gün mukuslu kaka kanlı kaka bıkmıştım. Aylarca sürdü gitmediğim alerji doktoru kalmadı. 500 lira muayene ücreti ödemekten bir hale gelmiştik. Bir gün kafam attı ve cocuk doktorumuza dedim geçmiyor yani o da bizi gastroentologa gönderdi. Uzun uzun konustu biizimle her durumu değerlendrik. Ve biz diyeti açtık. Ve bu durumdan böyle kurtuldum. Ama biz alerji testi de yaptırmıstık orada cıkmamıstı. Sadece bağırsak tepkiliydi kızım.. kolaylık diliyorum size de