BombastikTurta Karaninannes trendyoldan aldım canım paket olani diğer masa süsü popcorn kutusu ve kurdanlar kapıda ödeme 😇❣
BombastikTurta Nik_mik_yok bende sırf foto için bide çok içimde kaldı doğumunda bisey yapamadım doğum süslerini kendi elimle yapmıştım elimde kaldılar içime oturdu 😂
Nik_mik_yok BombastikTurta aynen yaa ,mevlut kıyafetlerine, lohusa serbet takımına kadar hazırlamıştım 😩 nasip değilmiş. Artık bunlarla avutucaz kendimizi😁 diş buğdayı deneb şeyi yapacakmisin peki ,buğdaylı narlı falan
sonsuzmutlulukkk Karaninannes masallah hadi uğurlu olsun 💕 biz tembelliz 8 aylık dış yok sancısı çekiyoruz karanfil yağı çok iyi geliyor abimiz 5 aylık 3. Diş çıkardı kızımız baya nazlı çıktı dış buğdayı yaptık kızıma da yapcaz inşallah tabi ne zaman çıkarsa😅🤭
Karaninannes sonsuzmutlulukkk Cook teşekkür ederim canım 🤩 diş çıkarmanın gelişim ile ilgisi yokmuş o yüzden rahat ol boşver hatta ne kadar geç o kadar iyi bence 😀 benim oğlum kolik bebekti o hafifledi rahatlarım derken 4.ay atağı başladı o bitti rahatlama zamanı dedim diş geldi 🥵😀 valla 3-4 yaşına kadar rahatlık yok anladım ben artık 😀
Karaninannes 1Nisa1merve oy sizede maşallah ben emin olmak için çay kaşığının arkası ile dokundum tık tık ses geliyor bayıldım ya 🤩🤩😀
Karaninannes BombastikTurta anladım canım bakicam bende hemen çok teşekkür ederim ya daha bir heyecan yaptım 😀🤩🤩
sonsuzmutlulukkk Karaninannes tek sıkıntıları bu olsun inşallah sağlıklı olsunlar da el mahkum analık zor😅1 yaşından sonra daha rahat oluyor çene susmuyor sürekli hareket halinde oluyor kız çocuğu aynı mı bilmiyorum tecrübe etcem kızıma oğlanlar çok hareketli çok zeki çok konuşuyor 🤦😂
Kkkkk Karaninannes bizimde 5 aylıkken alt dişinin biri 5 buçuktan diğeri çıktı, 6 ay 7 haftalık olduğumuzda üstten sağ iki dişimiz çıktı soldakiler de patladı 😬 bende hiç bir şey kullanmadım sadece yeşil soğan, çok zor ama bu diş çıkarma olayı 😒
Deletedmom9 Karaninannes Ay hayır kötü hissedecek bir şey yok bende hiçbir şey yapmadan kendiliğinden çıktı demek ki fazla rahatsız etmemiş.
Yenibebek_yenianne Karaninannes Dun aşıya götürmüştür oglumu diş jeli de yazdirayim dedim onermedi doktor. Dolaptan çıkardığın soğuk havucu soyup ver eline o da ayni işlemi görüyor dedi. 4 ay 5 gunlukken çıkardı benim oğlum da. Simdi de üst dişleri cikiyor. 😁
Yenibebek_yenianne Merve Acaba ise yarıyor mu. Vallahi bilsem ben de patlatirdim seviyorum oyle adetleri. 🤪
funny34 Karaninannes bişey yapacaksan zeytinyağına karanfil kır doy dolaba biraz soğuyunca masaj yap diş etine tabi diş çıkmadan yapılıyor
Keremtugra Karaninannes hayirli olsun saglikla hepsini kolayca cikarir insallah, biz 10 bucuk aylikken cikarmistik