Hani atak dönemiydi hani gazdı??? Ya benim kızım 5 aylık olmuş yine aynı yine aynı. Geceleri saatte bir uyanıyor emiyor geri uyuyor tabi bu gece onu bile istemedi emziriyorum yatağına koyuyorum hooooppp ağlıyor. Öğlen uykusuna ağlaya ağlaya geçti. Ben ne zaman kesintisiz 3 saat uyurum?? Hayır onu da geçtim bu kız böyle yaparak kilo da almıyor büyümüyor sanki. Nasıl uyutacağım artık şaşırdım kaldım😩😩😩