Minik_mucizemm Kızlar bebeğimin ayak baş parmağı hafif sismisti kenarındaki tırnağı kesim derken kanattım napmam lazim nolur cevap verin bisey olmaz dimi mikrop falan kapmasından çok korkuyorum😥