gvnkbr asyasare su olayını deneyeceğim. Gün içinde kahvaltıda pek bir şry yemek istemiyor. İştahı açık bir çocuk diyemem, az az yiyor. Kahvaltıdan 1 saat kadar sonra mama veriyorum. Ardından çorba, meyveli yoğurt ve normal yemek gibi öğünleri var. Gündüz 2 uyku yapıyor 2sinde de mamasını içip uyuyor. Yatarken içtiği dahil 3 kere mama 3 kere ek gıda alıyor. Hep gözümde az yediği için gece mamayı bıraktırmaya çalışmamıştım hiç. Yeterli diyorsanız bu gece suyu deneyeceğim.