Zeroo Merhaba güzel anneler aranızda linola sampuan ve losyonu kullanan var mı oglumun cildinde kuruluk vardı doktor önerdi aldık dün aksamda kullandık ama internnette hep 6 aylık bebekler için diyor benim kuzumda 3 aylık kafama takıldı.