Merhaba, kızım 15 aylık. Klasik emekleme biçiminde değilde popo üstünde emekliyor ve tek başına ayağa kalkamıyor henüz. Ayağa kaldırıp bastırdığımızda biraz zorlanıyor desteksiz duramıyor. Elalem tabiki yürümesi lazımdı bir sorunu var doktora götür vs dedi. Birkaç doktora götürdüm 18 aya kadar normal dedi fakat ben hala endişeleniyorum. İki hafta sonra 16 aylık olacak tutunup kalkamaması, sıralayamaması normal midir..? :(