damlahira Aysentrn Benim kızımın doğum kilosuda azdı o yüzden doğum kilosuna oranla bakılıyor zaten bir sorun yok şuan 27 aylık 11 kilo minyon tipli zaten benim gibi toparladı baya
Aysentrn aynur90 evet şuan İstanbul’da en az 50eczane aradık bulamıyoruz ar mama yok diyorlar niye böyle oldu anlamadım bende
aynur90 Aysentrn az önce eczane de bi tane bulduk hemen ayırttım aldım.sonra gitti gidiyorda buldum ordan da sipariş verdim eczacıda 25 ocağa kadar yok dedi 25 ocaktan sonra gelicekmiş tekrar..
Aysentrn damlahira bizde de minyon bebiş kime çekti bilmiyorum bende babası da minyon değiliz ama kilosu düşük biraz ama Bebelac ile toparlanmaya başlamıştı yeni yeni
Eymeneda Fatmaimarusta merhaba nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama Kurtköy Viaport Migros’ta baya bir var bende mama ararken görmüştüm