Esra2553 Merhaba kızlar kızımı iki aylıkken kalça filmine götürdüğümde sol kalçasında çıkıklık var denmişti 15 gün daha bekliyelim dedi doktor bekledik götürdük yine aynı dedi şimdi kızım üç aylık bugun başka bir doktora götürdük baktı ve tubinger cihazından bağladılar bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl devam ediyor altını faln değiştirken ne yapıyorsunuz sürekli çıkarttıp takmayı önermedi doktor ne yapcam bilmiyorum hemn iyileşmesi için bişe yaptınız mı
Twinsmomy Esra2553 benim yeğenim de vardi kalıp kullandılar onlarda. Ilk aylar çıkartmadılar hiç . Altını o şekilde aldılar. Donlarının aralarını kesmişti yengem. Ilk aylar doktor diyene kadar çıkartma kalıbı otursun kalçası. Bizimkinin 8m ayda tamamen çıkarttılar suan 3 yaşında cok şükür düzeldi hic bi problemi yok. Dikkatli kullan doktorun dediklerini yap insallah duzelir canim bebeğin de 🌸
Kavinsmom Benim bir yakınımın iki bebeğinde de oldu, eşimde var eskiler tedavi falan bilmiyor arada aksar ama şimdi öyle değil korkmayın, iki bebekte gayet sağlıklı yaşına gelmeden düzeldiler
Esra2553 Mom14 doğdugunda kundak yaptılar kırkı çıkana kadar zaten sonrasında doktora gttik çıkıklık var dedi kaynanm aradına çarşaf koy dedi oda baktım çok etkili olmuyor int araştırdım iki bez bağladım bir hafta faln şimdi cihaz taktı doktr
Esra2553 Twinsmomy aynen altını değiştirme öyle yapcamda bayno faln nasıl olcak bilmiyorum bide hareketli ayakları hiç durmuyor baklm bir ay sonra kontrolümüz var inş gecer
Mom14 Esra2553 ben de biraz sıkıntı cıkmıştı hemşirem kundakmı yaptın diye sordu direk yok hiç yapmadım demiştim