Kızlar merhaba. Gece post açtım gerçi kullandığım fitil için. Doktorum yapmaz ağrı dedi. Ama hala daha kasıklarımda ve karnımda ağrı var. Birde gıdıklama gibi tuhaf bir his var karnımda kasıklarımda. Acaba hamilemiyim dedim. Kızıma hamileyken böyle ağrılar olmamıştı. Endişlendim çok. Korunuyoruz da. Test yapmaya korkuyorum resmen. Hazır değilim ikinci çocuğa. Bu kadar dikkat ettiğim halde hamile kalırsam pes derim 😂