AcemiHemsireanne Bebeğim ağlama nöbetlerine giriyor durup dururken , çok ağlıyor , uykuya direniyor sürekli mızlanıyor sizinkiler de böyle mi
mrvurz AcemiHemsireanne benimde bebeğim 4 ay 3 günlük huzursuzluk ıkınma ve gaz başladı geceleri saat bası ayaktayız ağlıyorda dişleri de kabarık 😔
Kirpapatyasi1 AcemiHemsireanne 4.ay atağı da olabilir benimde böyle oldu diş sandım biraz sürdü ama şuan hafifledi.. diş de yok
askbali AcemiHemsireanne bizde 4 ay 28 günlük oldu bir haftadan fazla aynı şikayetlerimiz vardı ağlama krizleri uykuyu unuttuk diştenmiş bu hafta patladı artık bir dişimiz var 🐣 Büyük ihtimal sizin bebeğinizde hazırlık yapıyor zor ama sabır geçiyor 😊
AcemiHemsireanne Mom14 kabarıklık beyazlık filan yok ama siz daha iyi bilirsiniz benim ilk çocuğumda aşırı tecrübesizim ne yapıcağımı da bilmiyorum bi türlü memnun edemiyorum
Mom14 AcemiHemsireanne kuzum kabarıklık olması şart değil benim kızımın kabarmadı ama huysuzluk vardı yani sonra bi anda şişti patladı hiç anlamayamadım belki atakta olabilir
AcemiHemsireanne askbali bizim de 3-4 gündür böyle huysuzluk huzursuzluk uyku yok gece de saat başı ayakta 😥
askbali AcemiHemsireanne Zor zamanlar bende çok erken diyordum daha gaz huzursuzluğumuz bitmeden diş çıktı yapacak bir şey yok bekleyip geçmesini bekleyeceğiz kolaylıklar diliyorum 🐣😊
AcemiHemsireanne askbali aynen öyle bizim de gazımız daha adam gibi bitmedi bile 😂 teşekkür ederim hepimize kolay gelsin çünkü uykular haram oldu 😂