dln_ysl benimde bebepimde göbek fıtığı var. Öncelikle bebeğe acı veren bişey değil. Doktor para yada başka bi madde asla sarma zira bu halk arasında epey yaygın bir yöntem dedi. Bebeklerin yüzde doksanında bu durum geçiciymiş. 3-4yaşına gelipte fıtığı geçmeyen. Çocuklar ameliyat ediliyormuş duruma göre yani. Birde bebeğiniz sarı renkte kusarsa devamında isal vb. Değişik bir durum varda ozaman acil olarak doltorunuza gitmeniz gerekir. Benim bebeğimim 2. Ayını geçti göbeği yavaş yavaş geçmeye başladı endişe etmeyin. Geçmiş olsun ☺️