minikcicegim Hanımlar kızım 13 aylık olacak kaju ceviz badem fındık vermek istiyorum. Günlük ne kadar ya da kaç tane veriyorsunuz? Bi de bulamaç tarzı olmayan tarifleriniz var mı?
Ctrzsntrk minikcicegim dediğiniz gibi tane olarak vermek tehlikelidir kuruyemişleri robottan geçirip toz haline getirdikten sonra mamalarına , keklerine 1-2 tatlı kaşığı koyabilirsiniz
minikcicegim demirboy ne kadarda dişleri olsa tane vermek beni korkutur aman Allah korusun bencee biraz daha zamanı var sizin bebeğiniz ne kakdarrlık
demirboy minikcicegim ben Rondodan geçiriyorum ama böyle sorunca acaba kırıp kırıp mı veriyorsunuz diye düşündüm
agacsizkoala 15.aydan sonra vermeye başladım ben, fındık kuru üzüm badem ceviz kaju hepsini küçük küçük kasede önüne koyuyorum istediğini seçip yiyor ama dişlerinin hepsi çıktığı için ben veriyorum diğer türlü cesaret edemezdim
Minikbebe Ben vermem rondodan geçmeden onu da az veriyorum, yine de kaçar fln allah korusun ara öğünde meyve ağırlıklı veriyorum