Ayminaa 6 ay 10 günlük bebeğim, Sütüm yeterli olmadığı için kilo alımı yavaşladı bu yüzden mamaya gecilmesi istendi ama bebeğim hiç bir şekilde SMA Hipp mamayi kabul etmiyor ne yapmaliyim
berenimo1 Ayminaa Mamayi ya da biberonu degistirmeyi denediniz mi benim ki de kabul etmiyordu biberondan kaynakliymis avent kullaniyordum nuk wee baby denedim tutmadi lansinoh aldim tuttu. Mamada da bebelac iciyor similac aptamil sevmedi
elfozyil Ayminaa 5 ay 16 günlük aynı durum bizde de var 🤦🏻♀️ Kaşıkla zorla veriyorum Hipp kullanıyoruz ama içerebile aşk olsun. Valla o kadar zorlanıyorum ki biberon 6 tane denedim ama tutmuyor her şeyi reddediyor her şeyi 😭😭
Semaaa0921 Kaşıkla verebilirsiniz o da olmazsa muhallebilerine filan karıştırın ben öyle çözüm buldum
Ayminaa Semaaa0921 kaşıkla denedim almadı diliyle geri itiyor ama muhallebiyi deneyeceğim teşekkürler:)
Ayminaa berenimo1 biberini defalarca degistirdim damakli başlık vs. Digerlerini ama sorun sanki mamanın tadini beğenmiyor çünkü bardakla kaşıkla su ek gida yiyebiliyor ama mamayi verince direk çıkarıyor agzini kapatiyor