66 ile hamile kaldım 90 ile doğuma gittim hatta 92-93 de olabilir doğumdan 2 hafta sonra tartıldım 75.900 dü. Oğlum 3 ay 6 günlük 68.500 üm şuan. Ekmek, hamur işi, kızartma, abur cubur kestim sabah kalkınca tarçınlı Türk kahvesi içiyorum 2 saat sonra 12 gibi kahvaltı yapıyorum 2 yumurta 2 dilim buğday ekmeği tahin pekmez bal ceviz peynir tüketiyorum saat 4 de ara öğün yapıyorum yulaf lapası Elmalı ya da muzlu evde ne meyve varsa üzerine 1 tatlı kaşığı tahin ya da fıstık ezmesiyle beraber. Akşam 7 de yemek yiyorum.gece geç yatıyorum acıkırsam ya çörek otlu yoğurt ya da tarçınlı süt içiyorum. Günde 3 litre su( bu aralar 2.5 u zor buluyor) artı Leslie yapıyorım 1.5 aydır 10 gündür düzenli olmasa da. Yarım saat. sütüm hiç azalmadı aksine arttı çünkü ceviz, tahin pekmez, çörek otu yulaf vs yemiyordum bunları kattım diyetime . Ve en önemlisi ara öğün yaptığım için aç kalmıyorum akşam daha az yiyorum ara öğün sayesinde. Ve gidip abur cubur tepmiyorum ağzıma 🌺