Merhaba güzel anneler benim evde odalarım genelde 25-26 derece oluyor bebeğimi kısa kollu çıtçıtlı zıbın üstüne uzun kollu çıtçıtlı zıbın altına iki pantolon çorap ve patik şeklinde giydiriyorum şapka takmıyorum sizce nasıl bebeğim erkek ve 9 günlük bu arada onu üşütmekten korkuyorum