kızlar daha önce avent bardak kullanıyodum çocugum dişleriyle silikonuna zarar verince tekrar avent almayı düşünmedim biliyosunuz fiyatlar da uçtu.pipetli bardağa geçelim dedik araştırınca bebedorun suluğunu buldum çok iyi yorumları vardı.aldım hemen gerçekten çok memnun kaldık.bebeğim ilk kez pipetten bişey içmeye başladı ve çok rahat ettim.dökülme yapmıyo pipet kısmı da aç kapa şeklinde.fiyatı 36 liraydı tavsiye ediyorum 👍🏻

