Gizemkapl Kizlar selam. Buzlukta sütüm vardi daha 20 gun oldu buzluğa atali çıkarıp bir kaba kaynar su koydum ısittim biberona döktüm bebegme icirmek icin ama asiri kotu agir bi koku vardi sutte neden olablr acaba ??
Naab Gizemkapl oda ısısında çözünmesi gerekiyor diye biliyorum bir de taze anne sütü olmaz koku oluyor
Monaroka Çözülmesini beklemek lazım heralde ya ben de yapmıştım aynısını dediğin gibi çok pis kokuyordu.
Gizemkapl Naab oda ısısında çözüldüğü zaman mi normal icirdgm de isitiyim o halde o zamanda koku olrmu acaba
ikizleriim Sütü sıcakken buzluğa atınca koku yapıyormuş sağdıktan sonra dışarda bekletip öyle atmak lazım buzluğa