Merhaba hanımlar şuan 9 aylık olan bir kızım var ilk doğduğu dönemlerde sütüm çok güzeldi bir göğsümü emzirirken diğerinden akıyordu bebeğin kilo alımı da çok iyiydi fakat kızım 3 aylıkken Stresten sütüm kesildi mama takviyesi yapmak zorunda kaldım buna rağmen 2 ay daha savaştım mama ile birlikte emzirmeye devam ettim 6 ayda komple emmeyi bıraktı emzirmek için yanaştığında ağlamaya başlıyordu emmek istemiyordu üç aydır emmiyor şu an 9 aylık Geçenlerde göğsümü sıktım Bir iki damla süt geldiğini fark ettim bununla ümitlenerek kızımı tekrar emzirmek istedim fakat kızım sanırım emmeyi unutmuş 😔 buna rağmen emzirmek istiyorum ama tekrar nasıl öğretebilirim nasıl alıştırabilirim Fikri olan var mı ?