Merhabalar bebeğim 51 günlük,akşam yemek vakti bebeğim alttan gaz çıkaramıyor.dr damla verdi ancak o üstten çıkan gaz için faydalı,alttan çıkan gaz için ne yapabilirim💩yeteri
kadar kaka yapıyor ama yemek saati çok ağlıyor.bir de uyuyup kalıyor yatağına koyduktan 2 dakika sonra uyanıyor ,bir kaç kez böyle olduktan sonra aksam 7 den 11 e kadar uyumuyor.şimdiden teşekkürler