Tuagc Merhaba Bebeğim 2 ay 4 günlük, devamli tavanı perdeleri izliyor. Goz kontağı kurmayın aguluyor Bir tanıdığım otizim dedi, yuh bu yaşta o mu belli olur daha küçük dememe rağmen içimde suphe kaldı. Devamli tavana bakip agulamasi normal mi?
Deletedmom9 Tuagc O tanıdığınızın kafası güzelmiş güle güle kullansın. 2 aylık bebeğe bundan dolayı hemen teşhisi koymuş. Bu çok normal.
Mom078 Tuagc O tanıdığını o duvara çivile 😂 çocuk napsın oturup senle Hasbihal mi etsin bakacak tabi etrafa keşfedecek ki gözünün perdesi daha tam açılmamış bebe yani bu
YasemiNYagmur1 Tuagc ne bekliyorlar 2 aylık bebekten. 😕 “ay” daha yeni yeni anlıyor dünyaya geldiğini tanımaya çalışıyor
Tuagc Deletedmom9 baskasina olsa sacmalama der tepki gosterirdim ki ona da belli ettim tepkimi, ama ni acaba takildi aklıma 😑
Deletedmom9 Tuagc Acaba takılmasına gerek yok otizm olsa da şuan anlayamazsınız zaten ki otizm için belirti de yok.
Deletedmom299 Tuagc o tanıdığı bida evinize değil hayatınıza bile dahil etmeyin. Cok biliyor bu insanlar yeni anneyi yeni bir hayata giren anneyi böyle saçma sapan elestrmeye üzmeye. Daha ne görüyor ki o minik yaa uzulme canım Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz ilerde de 🤲🏻🥰
KubraBabaoglu Canım benim de bir yakınım senin dediğin gibi söyleyince 3 aylıktı oğlum çok korktum doktoruma götürdüm hemen resmen doktorum kahkaha attı bunu söyleyen nerde okumuş biz okumamışız galiba sen önce sakin ol böyleleri hep karşına çıkacak ooo o zaman yandık dedi ne zaman görülmüş 2 aylık bebekte otizm olduğu tavana bakmasından mıymış otizm bir hastalık değildir bunu kabul et 1 yaşındayken sosyal çevreye yaptığı davranışlarla belli hareketler asosyallik çevre uyumsuzluğu temassızlık bunlardır dedi şuan bu bebeklerde görülme ihtimali yok yani ve böyle bakması çok normal o senin ve babasını en iyi kokuyla ve 30 cm yakınlıkla görüyorlar mesela renkli kumaş göster hemen fark edicek çünkü gözü canlı canlı renkler göster hemen anlar ama hareket ettirme sabit bırak öyke hareketli şeyleri kavrayamıyor hemen dedi o yüzden için rahat olsun anneliğinin güzel keyfini yaşa canım benim :)
Hakaninannesi Tuagc ay ben gerçekten aklımı yitiricem🤦🏼♀️ 2 aylık bebeğin kalkıp anne bana meme ver diyecek hali yok herhalde.tavana bakıp agu yapıcak tabi napacak daha yerinde dönemiyor bebe napabilir.
minnosvetontis Tuagc cocukcaz daha yeni yeni gozleri acilmis gelmis o tanidiginda teshis koymus hey allam kac yasin da onu diyen kisi hicmi colugu cocugu yok yada hicmi coluk cocuk gormemiss allahim🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yasca kucukse bilmediginden dicem de otizim mi nerden biliyo? Kafamda deli sorular 😁😁 Parlak renkler avizee bi neste uzuj uzun bakar inceler cok da normal.. benimki 2 aylikken avizeye bakardi hep kirmizi rengi cok net gordukleri icin esim let sarmisti hemde gece lambasi niyetine 😁😁 simdi buyudude ilgisini cekmiyo yeni cikartik ayni sekilde kirmizi susler asardim ben avizeye 😁😁 endiselenme bosuna 👍🏻 saglicakla buyut bebeginu
Hakaninannesi Ya arkadaşlar gerçekten bu otizm ne ara bu kadar dillenir oldu gerçekten ben duyduklarıma inanamıyorum.ya çok değil beş yıl önce özel eğitim seminerlerinde anlattığımızda veliler amaan ne otizmi ya çocuk işte der geçerdi😂 ne ara herkes otizmi görür görmez anlar oldu da bu otizm der oldu ben gerçekten şaşkınlık içinde okuyorum.konu sahibi yorumum size değil o tanıdığınıza yani nolur siz de yapmayın çok saçma.
TospikOglusum Tuagc hay Allah’ım ya gerçekten bu insanlar kör cahil ya😡😡😡öyle şey mi olur her bebek etrafa bakar,perdeye,duvara,lambaya herşeye ki tam daha net göremez herşeyi👍👍canm.benim görüşme öyle insanlarla ki bence kimseyle görüşme virüs varya oyuzden😉
Egemen26 Tuagc Allahım ya öyle şey denirmi bizim altı aylık hala evi izleyip keşif yapıyor bu gayet normal asıl yapmaması anormal bu söylediğine göre hiç çocuğu yok galiba