Habis07 Kızlar ali ekspressden bebek kıyafet saç toka makosen ayakkbı alan varmı ? Baktım cok guzel seyler var kac gunde gelirki kargo paarası baya tutuyor birde almak mantıklımı acaba ? Kaliteli gelirmi ki ?
Asiyenur Habis07 bence alma derim göründugu gibi gelmiyor teyzem kziina kıyafet aldi bide ayakkabı görsen resimdekiyle ayni değil ama bomboş incecik kumaş geliyor cocuklara alicagin şeyi görerek al
EsraToprak Habis07 sureklii aliyorumm, oglumun oyuncaklarindan kiyaftne muslin ortulerine hepsi de mis gibi hala kullaniyorum 8 aylik oldu nerdeyse, gorumcem de kizi icin aldi baya toka kiyaft onlar da harika yaklasik 3 hafta icin de genel de geliyor.
habibe_omerasaf Habis07 ben ürünün yorumlarına bakarak ve yüksek yıldızlı olanlardan sipariş ediyorum. Çok da güzel geldiler hiç bir problem yaşamadım. İstanbula 20 güne geldi diğer şehirleri bilemiyorum. Ürünlerinizi aynı satıcıdan alırsanız tek bir kargo halinde gelir farklı farklı alırsanız farklı günlerde gelir. Bedenlerinide biraz büyük alırsınız geç gelse bile her hangi bir sorun olmaz bence.
Tosbikim_351218 Dzehra evet bende yorumlara baktım vazgeçtim zaten tıkladım siteden de hiç nişey anlamadım çok karışık 😂
Deletedmom0031 Satıcı puanı yüksek olanlara bakın bide geri bildirimlerde satın alanlar fotoğraf atıyorlar. Kıyafet almadım ama anne kız saç bandı toka falan aldım görselle birebir geldi hepsi. İnternette görüyorum sürekli aliexpressteki 40 tllik kıyafetleri burda 75-80 tl ye satıyolar kendim getirtirim daha mantıklı.
Gonul_celen Habis07 ücretsiz kargolar var onları seçebilirsiniz aslında alınacak çok şey var ama bazen aynısı gelmiyor baya farklı şeylerle karsılabilirsinz bnm suan bir sürü kargom malesef henüz gelmedi sebebini bilmiyorum ama bazen gelmiyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Gonul_celen Zlhbrknt süresi bitince nlaşmazlık açtım sebebini zam butonlarla seciyorsun BM lojistik sorun olarak açıkladım hesaba yatmış bütün para toplam 150 tl civarıydı parça parça hepsi yatmış
thelake Habis07 siparişlerin gelene kadar kizin gelin olur be bacim🤪 yurt dışından geldiği için uzun sürüyor
srcyhy Habis07 ordakiler çin mali diye biliyorum. en geç 2 ay içinde geliyor. Defolu bozuk ürünlere yazık iadesi de yok. sağlık açısından hiç güvenilir değil.