Mihribann11 Kizlar bebegim 3 aylik , Bebeklerin kan ve demir eksikliğinde neler yaptınız, dr birşey önermedi bize kizim morarıyor gaz sancısından ve fitik dan kan değeri de düşük başına gelip de önerisi olan var mı
[silindi] Mihribann11 kan ve Demir ilaçları 4 aydan itibaren kullanılıyor ilk 4 ayda anneden karşılıyor bebekler Dr bize öyle demişti
Mihribann11 mervesoku bu gittiğimiz dr bulunduğumuz ilde bilindik dr ,onceki gittiklerimiz ilgilenmedi nerdeyse, bisey önermemesi biraz garip oldu ,küçük olduğu için belki de , kış mevsiminde coo da çıkarmak istemiyorum bilemedim ne yapsam
Mihribann11 [silindi] bana da pekmez felan başka şeyler yeme.dedi,onlar kan yapıyor, bende de kansızlık var siz nasıl yaptınız peki
[silindi] Mihribann11 biz 4.aya kadar sadece d vitamini 4. Aydan itibaren d vitamini ve Demir damlası kullanıyoruz beslenmeyle ilgili herhangi bir şey demedi doktorumuz bize bende her şeyi yiyorum açıkçası
Mihribann11 [silindi] peki bu kullandığınız damla devletin verdiği mı özel olan da varmış, siz hangisini tercih ediyorsunuz. Devletinki gaz yapıyor dediler özel olan daha iyi olarak duydum
Edanurdg Mihribann11 3.ay da kan tahlili verdiğimiz de kızımında düşük çıktı ama normal bir değer aşırı derece bir düşüklüğü yok 4.ayda başlayalım demişti doktor belkide sizebde 4.aya çok kalmadığı için takviye önermemişlerdir. Çünkü çok fazla düşüklüğü olduğunda 3.aydq başlatıldığını da gördüm
[silindi] Mihribann11 ben doktor önerisiyle D vitamini pedia-D kullanıyordum bitince doktorumuza sordum aynısından alalım mı sağlık ocağının verdiğini mi kullanalım dedim onu da kullanabilirsiniz sıkıntı olmaz dedi kan damlası olarak yine doktor bestiron verdi şuan onu kullanıyorum memnunum D vitamini bizde bebeği rahatsız edecek bi gaz yapmadı