Merhaba anneler. Daha öncede bahsetmiştim bebeğimin çişinde pembe leke oluyor diye. Hastaneye götürdük her türlü test yaptılar ve hala arada o şekilde leke geliyor. Ve çişini çok az yapıyor. Kendisi 7 aylık 5 saat sonraya açıyorum bezini küçücük yapmış oluyor. Kakasını yapıyor. Doymuyor mu acaba ☹ hem emziriyorum hem ek gıda veriyorum. 3 öğün yediriyorum. Neden yapmıyor çişini doktor bile hiçbir şey demedi. Her testi yaptı hala leke geliyor diyorum hiçbirşey demedi. Herşeye baktık birşey yok diyor. Çok kafama takıyorum bu durumu 😢