9 aylık kızım var bugün aniden saglıkocagndan arayıp kampanyalı kızamık aşısı var vuralım diye çağırdılar detayını öğrendiğimde ise zaten ben vurdurmuştum dedim ve vakalar görüldüğü için korunma olarak bidahq vurulması gerektiğini söylediler bilgisii olan ve yaptıran varmı acaba ??