Ben de bebegim yaklaşık 2 aylıkken meme reddi yaşadım, çok çektim çok üzülüp ağladım. Aç olmasına rağmen emmiyordu bebeğim, süt mü az diyordum ama sağıyordum geliyordu. Bi süre sağdigimla besledim bebeğimi. Sağmaktan biktım ama vazgecip mama vermedim. Sütü artircak her seyi yaptım, devamli sağdım. Gece emiyordu zaten ama gündüz sıkıntı vardı, simdi 4.5 aylik bebeğim cok güzel emiyor şükür. Vazgeçmeyin sabırlı olursanız düzelir inşaallah