Merhaba anneler. Bebeğim 5 aylık. 4 aylıktan beri kan ilacı kullanıyoruz. Sağlık ocaginin verdiği kan ilacı değil. Ferrum diye kan ilacı var onu kullanıyoruz. Ama kullandığımızdan beri bebeğim hep kabız. Anne sütü alıyor. Baska kabızlık yapmayan kan ılacini kullanıp memnun kalan var mı acaba