1kralice ekim 19 doğumlu 😄 aralık ayında çıkardık tamamen. Bence normal sınırlar içinde. Bildiğim kadarıyla en fazla 2 ay takılmalı zaten. Ama burda birçok kişi naptınız siz 2 ay takılır mı beyin gelişimi engellenir şu bu bir sür şey yazdılar. 😄 Bazı kişiler doğduğundan beri hiç takmamış. Ama şükür şu an bi sıkıntı yok ellerini gayet tanımış durumda.. siz de yavaş yavaş çıkarın bence tırnaklarını keserek. 1,5 aylık olunca bebek çevreyi kendini iyice hissetmeye başlıyor o dengesiz el hareketleri baya azalıyor. Kızım hala yüzünü çiziyor arada hatta kanatıyor ama çabuk geçiyor