Balkuzumm Bebeğiniz henüz bir program oturtmadı, doyurucu formul arayışına girmeyin, rahat sindirilebilen formul mamalar oldukları için acıkıyordur ya da gerçekten istediği için içiyordur. Bebekler 4. ay ataklarında çok değişik olabiliyorlar. Bazısı çok yemeye başlarken bazısı reddediyor. Sevinmeniz gerek. :) Ne kadar istiyorsa o kadar verin