Hanımlar günaydın 🌞
Tecrubeli annelere küçücük bir sorum var🙏🏻
Bebegim 10 aylık yurutec kullanıyordum fakat boyu uzun olduğu için bindiremiyorum artık.Gun icinde oyalayabilecegim ne önerirsiniz ? (zip zip? Salıncak ? Yürüme arkadaşı ?)Henüz yürümüyor,tam olarak emeklemiyor sadece sürünüyor 😅
Oyuncaklarindan da sıkılıyor,bi süre sonra emeklemekte de…ne yapacagım konusunda kararsız kaldım