Kızlar merhaba bebeğimm 8 aylık şu ara geceleri gazdan uyumuyor ayakta kucağımda yada memede uyumak istiyor resmen yenidoğan zamanlarına döndük. Gaz yapıcak yiyecekler de vermiyorum kan ilacı gaz yapmış olabilir diye bi süredir onu da vermiyorum bu durumda olan var mı acaba çok yoruldum artık 😢