Psikologanne95 eğer gözle gördüğünüZ bi problemi yoksa gitmeyebilirsiniz ama bebeğim kabızlık problemi yaşıyordu az çişli bez alıyordum kendi yöntemlerimle baktım olmadı doktora götürdüm ama keşke önce götürseydim diyorum büyüme gelişmesi yavaşlamış. Kan aldılar 4 tüp