nazatamina Elimde cok miktarda sifir 2 numara acilmamis sleepy bez var bebegim cabuk kilo aldi numaramiz buyudu 3 e gectik ne yapsam onlari nasil elimden cikarsam veya degistirebilsem 3 veya daha buyuk numarayla cok iyi olur alan olsa baya uyguna vericem
sehererenn nazatamina aldığınız yerler hiç açılmamış ürünü değiştiriyor. Benim kzıımında açılmamış bezi vardı. E bebekten almıştık. Gidip değiştirdik
Furkaneren19 Bebek eşyası satan mama dünyası diye geçen küçük dükkanlar oluyor. Ben cok fazla aptamil mama almıstım oğlum sma mamayi daha çok sevince digerini o dükkana satmıştım biraz uyguna alıyorlardı ama hiç yoktan iyidir😊