Minik_mucizemm Meraba kızlar ben bebeğimi yan yatarak emziriyorum genelde kolumda rahat edemiyorum nedense sanki memeyi tam kavrayamıyor gibi oluyo bu konuda ne önerirsiniz bana kolum ağrıyo o şekilde
turunculuanne Minik_mucizemm bebek küçükse emzirme yastığı aşırı rahat oluyor. Ben 1,5 ay falan kullandım sonra kızım hızlı uzadı kilo aldı rahat edememeye başladım. Ama küçükken gerçekten çok işe yaramıştı. Hem ben rahat ediyordum hem de o emip sonrasında uyuyordu orda