ZehrAsk anlatıldığı gibiyse gayet güzel. Ben buz lazere başladım, 3 seans gittim daha. Şimdiden fark var. Bu süreçte agdaya gitmek zor oluyordu, kendim yapayım dedim o da olmadı. Benim ikizlerle pek fırsat da olmuyor zaten o işlere. İnşallah faydası olur da kökten çözüm olur ☺️