esraeylul34 Kizlar ya normalde kızıma biberonla herşeyi veriyordum ama dünden beri her zaman kullandığı biberonu ağzına koyuyorum kavrayamiyo böyle birşey olur mu geceden beri ağzına alamadı alamadı ağladı ben napicamm😔